Monipuoliset myyntikanavat sekä kattava palvelu- ja tuotevalikoima

Asiakkaat ovat toivoneet yhä enemmän mahdollisuuksia hoitaa kaikki toimistomaailman hankinnat vielä keskitetymmin. Myös ekologiset arvot ovat yhä tärkeämpiä kumppaneiden valinnassa. Siksi Wulff on panostanut vahvasti toiminnan kehittämiseen vielä aiempaa monikanavaisemmaksi ja vihreämmäksi.

Wulff tuo markkinoille innovatiivisia ja uusia ratkaisuja ja erikoistuotteita ja on samalla tehokas toimiston perustuotteiden toimittaja. Wulffin ratkaisut tuovat asiakkaille kustannussäästöjä ja tehokkuutta hankintojen hallintaan. Asioiminen on mahdollista jokaiselle asiakkaalle parhaiten sopivassa kanavassa, olipa sitten kyseessä asiakaskohtaisesti räätälöity palvelumalli, henkilökohtainen tapaaminen, verkkokauppa tai kivijalkamyymälä.

Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti yli 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa. Verkossa konserni palvelee monipuolisten asiakaskohtaisten palvelujen lisäksi verkkokaupalla Wulffinkulma.fi.

Palvelumallit täydentävät toisiaan

Sopimusasiakaskonsepti helpottaa asiakkaiden säännöllisiä hankintoja. Suoramyynti palvelee kaikenkokoisia yrityksiä paikallisesti ja henkilökohtaisesti. Yhteistä molemmille palvelumalleille on oman osaamisen tarjoaminen asiakkaan käyttöön. Kokonaisvaltaisella palvelulla edistetään asiakkaiden tyytyväisyyttä ja asiakassuhteiden jatkuvuutta.

Yksi tämän päivän tärkeimpiä liikepaikkoja on verkko. Sopimusasiakkaita palvellaan verkossa yhä monipuolisemmin heille räätälöidyin ratkaisuin ja verkkopalvelun käyttö on jatkuvassa kasvussa. Erityisesti mikroyrityksille, pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattu Wulffinkulma.fi -verkkokauppa on tavoittanut jatkuvasti uusia asiakkaita. Digitalisaation tuomat mahdollisuudet ovat tärkeässä roolissa huomisen Wulffin kehittämisessä.