Wulff Sopimusmyynti

Wulffin monipuoliset palvelumallit mahdollistavat erikokoisten ja eri toimialoilla toimivien yritysten palvelemisen ammattitaitoisesti ja kokonaisvaltaisesti. Missiomme on tuoda toimialamme halutuimpana kumppanina asiakkaallemme kokonaisratkaisu toimiston tehostamiseen ja myynnin edistämiseen.

Suuremmat yritykset ja konsernit hankkivat toimiston perustarvikkeet nopeasti ja kustannustehokkaasti Wulff Oy:n sopimusasiakkaana. Sopimusasiakkuus tuo asiakkaalle merkittäviä hyötyjä. Yritysten, kuntien, kaupunkien ja yhteisöjen on mahdollista keskittyä omaan ydinosaamiseen, kun hankinnat on hoidettu keskitetysti ja vaivattomasti. Esimerkiksi suosittu toimistotarvikkeiden MiniBar voidaan automatisoida täyttöpalveluja myöten.

Sopimuksella asiakas ulkoistaa toimistotarvikehankintansa. Hankintojen kustannuksia voi seurata monipuolisesti ja reaaliaikaisesti. Toimistotuotteisiin, IT-tarvikkeisiin ja työpaikkatuotteisiin keskittynyt Wulff Oy Ab tarjoaa asiakkailleen laatua, nopeita ja varmoja toimituksia sekä jatkuvasti kehittyviä palveluja.

Yksi tämän päivän tärkeimpiä liikepaikkoja on verkko. Sopimusasiakkaita palvellaan verkossa yhä monipuolisemmin heille räätälöidyin ratkaisuin ja verkkopalvelun käyttö on jatkuvassa kasvussa. Sopimusasiakkaidemme oma verkkopalvelu on WulffNet, joka palvelee sinua ympäri vuorokauden.

Erityisesti mikroyrityksille, pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattu Wulff.fi -verkkokauppa on tavoittanut jatkuvasti uusia asiakkaita. Digitalisaation tuomat mahdollisuudet ovat tärkeässä roolissa huomisen Wulffin kehittämisessä.

Kattavaan kuvastoomme tutustut sähköisesti tästä.