Myynti- ja toimitusehdot, huolto- ja takuu

Huomioithan, että myynti- ja toimitusehdot sekä huolto-, takuu- ja palautusohjeet koskevat Wulff Oy Ab:n sopimus/WulffNet -tilausasiakkaita. Ehdot saattavat vaihdella myyntikavana- ja tuotekohtaisesti. Voit aina tarkastaa tilaamiesi tuotteita ja palveluja koskevat ehdot omalta yhteyshenkilöltäsi/asiakkuutta hoitavalta myyjältä.

TOIMITUS
Tavara toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen toimitusehdon FCA Akaa FIN01 mukaisesti, ellei muuta kirjallisesti sovita. Myyjä vastaa kuljetuksen aiheuttamista kustannuksista ja riskeistä. Toimitusmaksu on viisitoista
(15) euroa. Alle viidenkymmenen (50) euron tilauksista peritään kymmenen (10) euron pientoimituslisä.Tuotteet toimitetaan täysin pakkauksin. Jos tilausmäärä poikkeaa pakkauskoosta, Wulff pidättää oikeuden pyöristää määrä lähimpään täyteen pakkauskokoon. Tavaran omistusoikeus säilyy myyjällä, kunnes tilaus on kokonaan maksettu. Tavaroiden ohjeellinen toimitusaika tilauksen vastaanottamisesta on korkeintaan kaksi arkipäivää.

TAKUU
Kaikilla Wulffin myymillä tuotteilla on valmistajan antama takuu. Takuu ei kata vahinkoja, jotka aiheutuvat tuotteen normaalista kulumisesta tai tuotteen virheellisestä käytöstä. Aiheettomista takuupalautuksista Wulffilla on oikeus veloittaa asiakkaalta kohtuulliset kustannukset.

HINNAT
Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina ilman arvonlisäveroa. Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero ja erittely sen osuudesta. Hinnat ovat voimassa sitoumuksetta toistaiseksi.

MAKSUEHTO
Maksuehto on neljätoista (14) päivää netto laskun päiväyksestä. Viivästyskorko määräytyy korkolain mukaan.

HUOMAUTUKSET JA PALAUTUKSET
Kaikki tuotteisiin ja toimituksiin liittyvät huomautukset on tehtävä Wulffille kahdeksan (8) päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Hintoihin liittyvät huomautukset on tehtävä Wulffille kymmenen (10) päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Huomautukset tehdään Wulffin asiakaspalveluun:

p. 0300 870 410
asiakaspalvelu@wulff.fi

Kaikista tuotepalautuksista sovitaan Wulffin asiakaspalvelun kanssa. Tuotteet palautetaan alkuperäispakkauksissaan ja jälleenmyyntikelpoisina. Palautukseen liitetään kopio lähetyslistasta sekä Wulffin asiakaspalvelusta saatu palautusnumero.

Jos palautus on aiheutunut asiakkaan tekemästä tilausvirheestä, Wulff hyvittää 80 % palautettavan tuotteen arvosta asiakkaalle. Asiakkaan toiveiden mukaisesti tehtyjen erikoistilausten palautukset ovat mahdollisia vain, mikäli tuotteet ovat viallisia.

VASTUUNRAJOITUKSET
Wulff ei ole vastuussa tavarasta, sen toimituksesta tai toimittamatta jäämisestä asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä tai seurannaisvahingoista.

SOVELLETTAVA LAKI JA ERIMIELISYYDET
Kaupankäynnissä noudatetaan Suomen lakia sekä voimassa olevia asetuksia. Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Vantaan käräjäoikeudessa.

VOIMASSAOLO
Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Tarkista viimeisimmät toimitusehdot Wulff.fi.

TAKUU JA HUOLTO
Kaikilla Wulff Oy Ab:n myymillä tuotteilla on valmistusvirheet kattava takuu, joka on 1 vuosi (jollei tuote / valmistajakohtaisesti ole muuta ilmoitettu). Takuu ei kata virheellistä tai ohjeiden vastaista käyttöä.

Takuuajan ollessa voimassa ilmoita viallisesta tuotteesta asiakaspalveluumme, josta saatte menettelyohjeet. Takuuajan jälkeiset merkkikohtaiset huollot ja varaosien tiedustelut suoraan valmistajalta.

Takuupalautuksiin ja takuuajan korjauslähetyksiin tulee liittää mukaan ostotosite (kopio laskusta ja lähetyslistasta) sekä vikaseloste. Palautettavat tuotteet tulee pakata kuljetusta kestäviksi.

SOVITHAN KAIKISTA PALAUTUKSISTA AINA ASIAKASPALVELUMME KANSSA!

Wulff Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@wulff.fi
p. 0300 870 410
ma-pe 8-16

Kaikilla Wulff Oy Ab:n välittämillä tuotteilla on valmistusvirheet kattava takuu. Takuu ei kata virheellistä tai ohjeiden vastaista käyttöä. Palautuksista tulee sopia asiakaspalvelumme kanssa etukäteen hyvityksen ja korjauksen nopeuttamiseksi.

PALAUTUS
Ilmoitathan palautustarpeesta asiakaspalveluumme 8 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyyntikelpoisia ja alkuperäispakkauksissa. Palautuksen mukaan tulee laittaa kopio lähetyslistasta, johon tulee merkata asiakaspalvelustamme saatu palautusnumero.

Palautuksia erikoistilauksista, jotka on toimitettu asiakkaan tilauksen mukaan otamme vastaan vain siinä tapauksessa, että toimitettu tuote on virheellinen.